photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

sobota, 8 grudnia 2012

Liebster blog 2

Kolejne dwie nominacje do zabawy Liebster blog. Tym razem dziękuję za nie Delimammie i Marysi Świątek :)
Ja standardowo zapraszam wszystkich chętnych.

1. Co wzbudza uśmiech na Twojej twarzy?
W ostatnim czasie to śnieg padający z nieba, ślizganie się po chodniku i stawianie pierwszego kroku w nienaruszonej warstwie białego puchu ;)

2. Potrawa/Deser, za którego przepis dałabyś/dałbyś się „pokroić”?
Na idealną masę cukrową.

3. Szklanka jest do połowy pełna czy pusta
Pełna.

4. Jak czekolada to z….? 
Z ukochaną osobą lub przyjacielem ;)

5. Z głową czy z sercem?
Z głową. 

6. Intensywny taniec czy duchowa joga?
Dziki zjazd na nartach. Ale z tych dwóch to intensywny taniec.

7. Najbardziej smakowity film/scena w filmie?
'Czekolada' oczywiście :)

8. Ulubione zdanie…?
"People who loves to eat are always the best people". - Julia Child

9. Na co nigdy nie jest za późno
Na dobre jedzenie.

10. Realizacja jakich pasji jeszcze przed Tobą?
Wciąż realizuję moje pasje - sport, kulinaria, torty artystyczne.

11. Najpiękniejsze miejsce na ziemi – wg. Ciebie?
Jest ich kilka, ale wszystkie związane z ...zimnem. Sztokholm, Nordkapp, alpejskie lodowce i szwajcarskie widoki. 


1. Czy lubisz słuchać muzyki gotując?
Szczerze przyznam, że jest mi to obojętne. Czasem gotuję w kompletniej ciszy, gdzie muzyką dla mnie jest bulgotanie w garnkach, a czasem potrzebuję sobie puścić Iron Maiden na wieży ;)

2. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich przepisów?
Z rozmów z innymi ludźmi, z otaczającego mnie świata, z innych blogów.

3. Jak często zmieniasz przepis na wg siebie, lub czy w ogóle tego nie robisz gdy już używasz przepisu?
Zależy od przepisu. Przy słodkich potrawach często odejmuję cukru, a przy wytrawnych zazwyczaj czytam kilka różnych przepisów, żeby mieć pojęcie o potrawie i sama coś tworzę. 

4. Czy masz swój ulubiony film o gotowaniu?
Mam, nie tyle co o gotowaniu, ale związany z jedzeniem - zawsze na 1 miejscu 'Czekolada'.

5. Deser czy potrawa?
Na blog deser, są znacznie bardziej fotogeniczne. Do zjedzenia ostatnimi czasy potrawa.

6. Lody owocowe czy te np z czekoladą? 
Uwielbiam sorbety. Ale moje ulubione to domowe lody czekoladowe.

7. Dlaczego i skąd pomysł na właśnie taką nazwę bloga? 
Samo przyszło. Ma być słodko i smacznie.

8. W czym czujecie się najmniej pewnie gotując/piekąc ?
Pieczenie to bezy ;) Nigdy nie wiem czy mi wyjdą. Z gotowaniem to owoce morza, bo bardzo rzadko je przygotowuję (chociaż uwielbiam) i trzeba mieć zarówno dobrej jakości składniki, jak i dobry przepis. 

9. Tylko hobby czy coś dalej?
Na razie tylko hobby. Mam swój mały biznes tortowy, ale nie wiem czy zwiążę przyszłość z kuchnią.

10. Jakiego składnika (warzywa, mięsa, przyprawy .. cokolwiek) nie jesteś w stanie przełknąć?
Kminek.

11. Kawa czy herbata?
Kawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)