photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

środa, 28 sierpnia 2013

Switzerland 2013

Drugi tydzień urlopu postanowiliśmy spędzić w Szwajcarii, u siostry i szwagra L. W zeszłym roku pojechaliśmy na 2 tygodnie (z 3 dniową wycieczką do Włoch) i naprawdę sporo czasu poświęciliśmy na poznawanie tego pięknego kraju. Płynęliśmy statkiem do Zurychu, ruszyliśmy na wycieczkę rowerową wokół jednego z jezior, byliśmy także w fabryce sera, odwiedziliśmy Lucernę i podziwialiśmy niesamowite widoki. W tym roku postanowiliśmy wykorzystać piękną pogodę, której nieco zabrakło rok temu i plażować.
Miejscowość, w której wypoczywaliśmy leży nad jeziorem zurychskim, co prawda nie ma typowych plaż, ale nie ma najmniejszego problemu, żeby rozłożyć się na trawie przy brzegu. Wystarczy znaleźć wygodne zejście do jeziora np. zjazd dla łódek, kamienie albo specjalnie przygotowane drabinki bądź pomosty i korzystać. Co ciekawe w pobliżu centrum, gdzie rozłożyliśmy się pierwszego dnia, można spotkać wiele osób zajmujących ławki, rozkładających koce i spędzających nad brzegiem przerwę obiadową - zarówno uczniowie, jak i dorośli. Później jeździliśmy rowerami nieco dalej, gdzie był pomost, w pobliżu stały żaglówki, a w oddali było widać zamek. Weekendowe plany zwiedzania pokrzyżowało załamanie pogody, ale mamy nadzieję, że przy najbliższej okazji to nadrobimy :)

PS Nie szuka ktoś może jakichś obcasów w rozmiarze 38? Sprzedaję kilka par - http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=19776800.
PS2 W końcu się zdecydowałam na założenie instagrama :)

1. jak cudnie, świetne wakacje ;) może i ja kiedyś odwiedzę ten kraj ;)

2. Ale cudnie :) Bardzo podoba mi się to zdjęcie z rowerami i 5 od góry :)
    Na Słowacji też nie było jako takich plaż- wystarczyło rozłożyć się na trawce nad brzegiem :)

3. Ale piękne zdjęcia!
    Fajne buciki, ale ja noszę 36:)

4. Co za widoki! W pięknej scenerii odpoczywaliście :))

5. Ale cudowne zdjęcia! Zapatrzyłam się na te wszystkie śliczne widoczki;) Mieliście wspaniałe wakacje!
    Ja od jakiegoś czasu myślę o założeniu blogowego profilu na Facebooku i na Instagramie, wszak zdjęć u mnie sporo, może w najbliższych dniach coś z tego zrealizuję;)

6. Cudowne widoczki!
    A ja nie umiem sobie jakoś poradzić z założeniem tam konta. :(

7. Wspaniałe widoczki!
    Podoba mi się to, że zawsze tak aktywnie spędzacie wspólny wolny czas... w ogóle z tego co czytam, tworzycie fają, zgraną parkę ;)

1. Staramy się i faktycznie myślę, że całkiem nieźle do siebie pasujemy :)

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)