photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

sobota, 28 lipca 2012

Lucerna, Lugano, Landschafty

Lucerna jest jednym z najładniejszych miast Szwajcarii. Lugano jednym z najpiękniejszych jezior we włoskiej części. A widoki, które są obecne podczas drogi w każde miejsce nieraz zapierają dech w piersi i zrobiłam coś, czego jestem przeciwniczką - zdjęcia przez szybę samochodu. Nie wyszło najgorzej ;)

pozdrowienia z lusterka
z Peschiery

Lucerna:





najsłynniejsze ujęcie na Kappelbrucke


W czasie podróży:






Lugano:


a to przejaw miejskiej sztuki


Lago di Garda:



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoki! zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To muszą być naprawdę udane wakacje:) takie widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście... zapierają dech w piersiach... Można by tak przesiadywać godzinami i podziwiać te piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Aż serce się rwie do Alp!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Gapię się i gapię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też ;) Od niektórych ciężko mi się oderwać.

      Usuń
  7. ha! do tej pory myślałam, że Lucerna to jakaś roślinka - kupowałam kiedyś bowiem kiełki lucerny w sklepie, hehe :D

    widoki przeuroczo magiczne, te zdjęcia są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, ale cudne zdjęcia! Im więcej zdjęć dodajesz podróży tym bardziej ciągnie mnie w te rejony! Dziękuję za informację o zumbie, jeśli tylko moje planowane wyjazdy nie dojdą do skutku, spróbuje już w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super... Ważne, że wyjazd udany, bo to widać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)