photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

wtorek, 11 marca 2014

spotkanie i warsztaty z Oleofarm

W ubiegłą sobotę miałam okazję wziąć udział w spotkaniu i warsztatach organizowanych przez firmę Oleofarm pod hasłem: "Dietetyczne Rewolucje". Wybrała się na nie także Ala, więc oprócz części warsztatowej było to także bardzo miłe spotkanie :)
Warsztaty odbył się w hotelu angelo, który mieliśmy okazję zobaczyć, a dwa główne punkty programu to wykład pani dietetyk na temat zdrowych tłuszczy w naszej diecie oraz część praktyczna, czyli przygotowywanie sałatek i past śniadaniowych pod czujnym okiem szefa kuchni. Zabawy było pełno, szczególnie, gdy na początku kucharze postanowili przetestować naszą inwencję i przygotować danie ze składników mieszczących się na talerzu przed każdą osobą. Na szczęście nie zgadzała się liczba talerzy, więc ostatecznie zasady zostały zmienione i wszyscy korzystali ze wszystkiego :) Ja zdecydowałam się połączyć sałatkę z pastą i przygotowałam makaron w paście z czarnych oliwek, suszonych pomidorów, czosnku, bazylii oraz oleju ryżowego, a do tego tuńczyk, brokuły i czerwona cebula.
Na koniec całej imprezy czekał nas deser - lody kokosowe z bazylią oraz miły prezent od szefa kuchni w postaci tulipana z okazji Dnia Kobiet :)



























7 komentarzy:

  1. No, no co za klimat! Podoba mi się :)
    Takie warsztaty to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie warsztaty chętnie bym się wybrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich warsztatów! :) Musiało być bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powtarzam się, ale - miło było Cię wreszcie poznać! :*
    Też skleciłam na blogu relację. Oby więcej takich inicjatyw w naszej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe warsztaty! :) A zdjęcie kucharza z tulipanami - bezcenne. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nieźle to wygląda:) Takie warsztaty to naprawdę fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    miło było wziąć udział wspólnie w warsztatach i poznać nowe osoby z kulinarnej blogosfery.
    Zapraszam serdecznie na moją relację http://www.josia.pl/2014/03/dietetyczne-rewolucje-z-oleofarm-i.html
    Pozwoliłam sobie skorzystać z Twoich zdjęć oczywiście odpowiednio je podpisując. Zamieściłam także odnośnik na bloga.
    Mam nadzieję, że to dopiero początek ciekawych inicjatyw związanych z kulinariami w naszym regionie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)