photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

sobota, 5 października 2013

śniadaniowe love - 11 -

Przyszedł weekend, przyszedł czas na wyhamowanie, cieszenie się każdą chwilą i dobrym jedzeniem :) Zaczynamy do od dobrego śniadania, a że już dawno nie było omletu, no to jest. Tym razem zmieniam naszą tradycyjną koncepcję, na bardziej wyraziste smaki.
Przede wszystkim dalej uwielbiam wszędzie dodawać suszone pomidory, więc stają się oczywistym wyborem. Żeby nie było nudno dodaję także czarne oliwki, za którymi ostatnio bardzo przepadam. Standardowo szpinak - niestety mrożony, bo zapomniałam kupić świeży, ale dobre i to. Pod koniec smażenia dodałam jeszcze mozzarellę, która się cudownie rozpłynęła. Myślałam jeszcze o fecie bądź parmezanie, ale wypróbuję innym razem.
Nie ma to jak dobry początek dnia!




Składniki na 2 omlety:
- 6 jaj
- ulubione oliwki
- szpinak (4 kostki mrożonego, bo 5 to za dużo :p)
- pół kulki mozzarelli albo trochę innego sera, może być wyrazisty, omlet będzie jeszcze smaczniejszy!

A wykonanie? Każdy chyba wie: jajka ubijamy aż się nieco napowietrzą i wylewamy na rozgrzaną patelnię. Dorzucamy wszystkie składniki, najlepiej pokrojone w małe kawałeczki i smażymy na małym ogniu pod przykryciem aż się zetnie, pod koniec dodając ser.




PS Udanego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie i pewnie tak też smakuje. Ja, jeśli już jem omlety, to na słodko, ale może pora spróbować czegoś nowego? Jesteś inspiracją w każdym razie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja omletów na słodko nie przełknę ;) Za bardzo czuję w nim jajko, żeby pasował mi na słodko (a przecież całkiem blisko takiemu do biszkoptu!).

      Usuń
  2. tak dawno nie jadłam wytrawnego śniadania, bardzo kusisz takim smacznym omletem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlety raczej jadam na słodko, ale uwielbiam szpinak, więc trzeba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdą potrawę zawsze wkładasz tyle uczucia... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omlet wygląda przepysznie. Z takim śniadankiem można zaczynać dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie :) Lubię takie śniadania, niestety jedynie w weekend mam czas by takie przyrządzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Wygląda bardzo, ale to bardzo apetycznie! Do tego suszone pomidory- aż mi ślinka leci;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)